Гарантії та сервіс

Гарантії та сервіс

Повернення товарів:


Згідно з Правилами роздрібної торгівлі алкогольною продукцією, затверджених постановою КМУ №854 від 30.07.96 р, Алкогольна продукція належної якості поверненню або заміні не підлягає.

У разі виявлення недоліків, фальсифікацій алкогольних напоїв, продажу їх в неналежну якість споживач має право вимагати від Інтернет-магазину:

- заміни на аналогічний товар належної якості,

- заміни на інший товар з відповідним перерахунком відпускної ціни,

-  повернення коштів.

Для здійснення заміни товару або повернення коштів, покупцеві необхідно надати розрахунковий документ встановленого зразка, виданий йому Інтернет-магазином при здійсненні покупки, що підтверджує факт купівлі, з позначкою дати продажу.

Також при оформленні замовлення, що включає алкогольну продукцію, покупець погоджується з тим, що має право відмовитися тільки від усього переліку замовленої продукції, а не від її частини.