Горілка Nepoborna 0.7 л 40% [4820219271093]
- Бренд: Nepoborna
- В наявності
384 грн
Ціна доступна тільки для інтернет-магазину
Ціна доступна тільки для інтернет-магазину
грн
384 грн
В наявності
-OR-
Придбати алкогольні напої можуть особи,
які досягли 18 років. Надмірне вживання алкоголю шкодить вашому здоров'ю.
Якісні продовольчі товари обміну і поверненню не підлягають. Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду.
NEPOBORNA — створений під час спротиву, бренд високоякісної горілки, який на 15-20% доступніший за імпортні аналоги. Відоме зображення на етикетці пляшки використовується офіційно, за згоди його автора — Бориса Гроха (українського художника з Криму). Завдяки ретельному пошуку та відбору унікальних спиртів, вдалося створити характерну та впізнавану горілку, складові якої перевершують діючі в Україні стандарти. Над розробкою NEPOBORNA працював Іван Бачурін, президент Асоціації сомельє України.
З 11 варіацій горілки він і ще 50 сомельє та барменів обрали найкращу. Жорсткі вимоги до спирту «Люкс» при виробництві: він має бути в 3 рази кращим за нормативи (за вмістом альдегідів і сивушних масел). Для виробництва обрали Уманський ЛГЗ. Заснований у 1896 році, зараз він переважно працює на експорт, що підтверджує високі вимоги до якості, яка гарантується двома сертифікатами Кашрут.
Бренд NEPOBORNA націлений підтримувати відновлення України. Насамперед — завдяки експорту, адже у планах масштабний вихід на міжнародні ринки та створення потужного бренду світового рівня, а також з допомогою системи донатів з продажу кожної пляшки.
З 11 варіацій горілки він і ще 50 сомельє та барменів обрали найкращу. Жорсткі вимоги до спирту «Люкс» при виробництві: він має бути в 3 рази кращим за нормативи (за вмістом альдегідів і сивушних масел). Для виробництва обрали Уманський ЛГЗ. Заснований у 1896 році, зараз він переважно працює на експорт, що підтверджує високі вимоги до якості, яка гарантується двома сертифікатами Кашрут.
Бренд NEPOBORNA націлений підтримувати відновлення України. Насамперед — завдяки експорту, адже у планах масштабний вихід на міжнародні ринки та створення потужного бренду світового рівня, а також з допомогою системи донатів з продажу кожної пляшки.
Характеристики | |
Країна | Україна |
Об `єм | 0.7 л |
Міцність | 40% |
Дегустаційні замітки | |
Колір (опис) | Прозорий |
Аромат | Збалансований, освіжаючий |
Смак | Класичний |
Гастрономічна поєднуваність | З м'ясними, іншими ситними стравами |
Температура подачі | 5°С (в літній сезон) - 12°С (в зимній сезон) |